2010. június 30., szerda

Hétvége

Attila a hétvégén Prágában volt rögbimeccs ügyéből kifolyólagosan, Ildikó viszont egyedül volt otthon, így lementünk hozzá mindannyian péntek este. Csabinal sulis hétvégéje volt, így reggel kelt és ment  suliba, aztán visszajött és együtt mentünk haza. Este sokáig beszélgettünk, a csajokat a szobánkban elhelyezett utazó-járókába helyeztük el, mármint csak szerettük volna ugyanis Luca az ágyat választotta. Csak ott aludt el, és ha áttettem, felébredt, így hagytam ott aludni, aztán mikor mentünk mi is aludni, jól összebújtam vele. Mindketten egyszer keltek éjszaka, óvatosan lebotorkáltam velük megcsinálni a hamit. Luca fent evett mellettem, ahogy itthon is szoktuk éjjel-hajnalban-koránreggel, Vica lent a játszószőnyegen evett. Nem aludtam túl sokáig (szokás szerint). Viszont a csajok egész jól viselkedtek, elég sokat aludtak az egész napot figyelembevéve (többet mint itthon). Mi, Ildikók addig főztünk, aztán mire kész lettünk felébredt az aprónép és elmentünk sétálni. Jó sokat sétáltunk és jól esett. ( mármint a séta, bár a végére tényleg csöpögött valami víz odafentről)  A vezetést ( a babakocsiét) átruháztam Ildkóra. Csabi néhány perccel ért előbb vissza, mint mi. Ebédeltünk, estefelé pedig hazaindultunk. Jó volt ott lenni. És gratulálunk Attiláéknak a 6. helyezésért. (a 12-ből)

Ildikó és a lányok:


Lucatorna

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails