2010. június 30., szerda

Láz

Luca tegnap délután lázasan ébredt. 38,6. Kúp, sok tea, aztán végre evett is és megnyugodott. éjszaka is kapott fél kúpot. Reggel "csak" 37,3 volt, napközben is alacsonyabb volt, de délután megint magasabb ázzal ébredt, nyűgös is volt. Fél kúp a langyos fürdés után. Lehet hogy hamarosan tényleg lesz fogunk. Mindeneetre, ha holnap is lázas lesz, felhívom a doktornénit. Amúgy ma húslevest főztem és direkt kihagytam belőle a zellert, mert annak az íze nem tetszett a csajoknak a múltkor, de így ettek belőle répát krumplival fehérrépával és egy kis levével lepépesítve. Délelőtt pedig megettek ketten két őszibarackot (az üvegesért nem voltak oda), picit megcukroztam, mert nagyon savanyú volt, de nem zavarta őket. A fülbevalómat is kivettem, mert rendszeresen kapaszkodónak használták. Este 11-ig rajcsúr volt, Luca fent volt, Vica felébredt, miután nagy nehezen elaludt. és nem kellett ám neki kaja, csak én. Nehogymár tudjak vacsizni. Vagy bármi mást. Mindegy... fáradt vagyok... majd egyszer elmúlik. Legalábbis nagyon remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails