2010. július 1., csütörtök

Keresztelőre készülve

Július 11-én, vasárnap az érdi református templomban megkeresztelkednek a csajaink. Attila és Ildikó lesznek Vicus keresztszülei, Zsolti öcsém pedig Lucusé. Vettem nekik csini rucit a keresztelőre, egész olcsón (Józsefvárosi piac) és olyat amit még utána is tudunk hordani, tehát nem a szokványos keresztelőcuccot vettem meg. Pedig kaptam volna engedményt. És még. És még. De végül olyasmit találtam amit szerettem volna. Igaz végigjártuk a piacot, és kétszer eltévedtem, és mindenki a csodájára járt a két bébinek, mindig akkor mikor elaludtak volna. De nagyon kedves és udvarias emberekkel volt tele a piac.

Kérdezgették már, minek örülnénk ajándékgyanánt, hát összeszedtünk egy listát. (Ezeknek bármikor örülünk ám :) Szóval íme a lista:

-Mildibé 2 tápszer,
-Univer bébiételek,
-Popsitörlőkendő,
-Kekszes tejpépek, rizspépek, grízpépek,
-Hipp instant tea,

Kb. ezek tartoznak a "hasznos" ajándékok közé. A ruhát, pelust olcsón vesszük, és ott a méretre is ügyelni kell... És persze nem muszáj minden ajándéknak "hasznosnak" lennie, illetve az is lehet hasznos amiről nem is gondoljuk. Csak rájuk kell nézni, amikor egy kanállal hosszú percekig eltöprengve játszanak. Az élet nagy dolgai. Imádom a lányaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails