2010. december 7., kedd

Tápszerkészítés gyertyafényben

avagy hogy borítottam sötétbe egy egész lakótelepet. A dolog, mint mindig sírással kezdődött. Felugrok, felkapom a gyereket, cumisüveget, villanyt gyújtok, a fény elönti az előszobát, aztán hirtelen még sötétebb lesz mint volt. Az egész lakótelepen nem volt áram. Telefon fényénél öngyújtót kerestem, azzal meggyújtottam az adventi koszorút, (Köszönjük Ildikó! :) ) majd mivel már láttam is valamicskét, elővettem egy a tavalyi koszorúból kimentett gyertyát, és a fényénél megcsináltam az akkor már két adag tápot a bébiknek, mivel a boltok riasztói felverték az egész családot. Mire a táp elfogyott, csend lett és végre mindenki alhatott tovább. A probléma hajnaltájt megoldódott, így a következő mixet már villanyszónál készíthettem el. Kicsit középkori hangulatot keltettem a gyertyatartóval sétálgatva, még ha a kastélyunk igen szolid méretű is.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails