2010. május 17., hétfő

Hordozás

Elvetemült ötletem támadt... ha más meg tudja csinálni... hát nekem nem sikerült. Fogtam 1 azaz egy darab Réku által készített nagyméretű hordozókendőt (ami(ke)t köszönünk ám szépen!) és nagynehezen felküzdöttem vala vele Lucalányt a hátamra. Beigazgat, elrendezget, egész pofás. Hozzáteszem a napok óta való fázásom egy pillanat alatt elillant! Vala. Vica unta a banánt, nyekergett már, ekkor szántam el magam a végső lépésre: az elöl lévő keresztbe csúsztattam Lucát egyensúlyozva a hátamon előredőlt állapotomban. Ha valaki látja, biztos jót nevet rajta. Nos nekem nem volt vicces. Mire Vica beigazgatása befejeződött, addigra Lucabébi kiigazgatta magát. Azért még egy gyors videóhívás keretében megmutattam nagypapinak és Rékunak, hogy lássa: gyakorlok, mindent bevetve csak gyakorlok... :D

1 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Jóvót! :) Vala...

Legközelebb le is kéne videózni az eredményt, mert ha pár nap múlva visszanézed, tuti infarktust kapsz! :D

Related Posts with Thumbnails