2011. december 1., csütörtök

Hogyisvolt?!

Sokszor nem tudnánk megmondani azt sem, pár napja mi történt velünk, nemhogy két éve. Velem ez gyakran előfordul, de most mégis teljesen biztos vagyok benne, hogy hol is voltam két éve ilyenkor. Feküdtem egy szülőszobában, inkább aludtam a fájások közt-alatt, minthogy Enyát hallgassak vagy arra figyeljek, hogy majd leszakad a derekam, mert a drágalátos csöppségeim nem voltak hajlandóak oldalt fekvő anyjuk pocakjában szívhangot mutogatni. Tehát még aludtam. 23 órakor folyt el a vizünk, pár perc múlva pedig már a műtőben feküdtem. Szinte mindenre emlékszem, csak gyereksírásra nem. Apa hallotta őket. Minden más olyan, mintha tegnap történt volna, olyan hihetetlen, hogy már két évesek vagyunk. Boldog Szülinapot csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails