2011. augusztus 22., hétfő

Napjaink képekben-Második felvonás


Lufikínzás. Ezek hamar megadták magukat, a tartósabbakon ülve ugrálnak. Majd fotózom azt is.

 




Így porszívózunk mi.


Luca, a sámán
 

Vica kedvenc játéka. Belebújik a pólómba és fent kidugja a fejét.

 Természetesen Luca sem maradhat ki. Vica valamelyik nap megfogta a babáit és (feküdtem az ágyon) a pólómba kezdte dugdosni őket, kettesével. Lehet, hogy emlékszik még? :) Amúgy szeretik ők is és gyakran játszás az ismert ikres játékot. Tudjátok, a függöny két oldalán. Kukucskálnak egymásnak, röhögcsélnek, puszilgatják egymást... Mostanában kétszer is felkötöttem őket EGYSZERRE hordozókendőbe, és úgy mentünk el egyszer vásárolni, egyszer pedig a játszótérre. Megvan a tökéletes megoldás, nekem már nehezek így a csajok de hátha még másnak bejöhet, ezért leírom, hogy csináltam. Először is hosszú kendő kell hozzá, én azt használtam, amit apjuk szokott, ez kb. 5,5 méteres. Az egyik kölköt felvettem a hátamra
 ráterítettem a kendőt a közepénél, a feneke alá igazítottam, és a két végét a vállam fölött áthúztam, elöl kereszteztem, hátravittem a lába alatt, egyiket majd másikat és ahogy előre hoztam szétterítettem a gyereken, így keresztben is fogta a kendő. Egy gyereknél most kötnénk meg elől, de mivel még van anyag meg egy gyerek, így felvettem a kölköt, (ölembe ültettem), kereszteztem a kendőt a hátán, lába alatt áthúztam és a derekamon a hátsó gyerek alatt megkötöttem. Ha megfelelően szoros volt, akkor pont elég volt az anyag. Az első babán is szépen szétterítjük és kész is. Ők amúgy nagyon élvezték, integettek, meg beszélgettek a vállam felett.

2 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Lám, előny ha az apuka klasszisokkal tekintélyesebb az anyukánál. :D Szerintem ha kettesével hordod őket, nem annyira terhelő, egyensúlyban tart. Örülök, hogy még mindig tudjátok használni :)

DuplAnyu írta...

Használjuk néha, ha más nem játszanak vele a csajok. Azért sajna már nehezek, majd 25 kg a két gyerek, kb ennyi a teherbírásom. ha jól sikerül megkötni akkor nem veszélyes, de hosszútávon nem könnyű.

Related Posts with Thumbnails