2011. április 11., hétfő

Jár a baba, jár 2.

Ma sétáltunk még egyet Beával és az ikrekkel, kitudja mikor mehetünk együtt legközelebb: anya dolgozni megy. Apa régi munkahelye vesz fel, de másik üzletben fogok dolgozni. Szokásosan a Fiumei úti sírkertbe mentünk sétálni (sokat sétáltunk itt, csendes és ahogy tavaszodik egyre szebb) és mivel egyre jobb az idő leültünk egy padra. A csajok már egy ideje ébren voltak, kivettem őket. Vicus mászkálni akart, mondtam neki, hogy akkor tessék járni. ÉS járt. elengedtem és megállt aztán két-három lépéseket sétált. Itthon kipróbáltuk cipő nélkül és több próba után elsétált két métert apa és köztem oda-vissza többször. Nagyon élvezte, bátrabban indult el mint a Luca amikor itt tartott. És ami a legjobb: egyenesen, szépen tartja járás közben a lábfejét. A mászással is így kezdődött... nem akart magától mászni, aztán egyszer közöltem vele, ha akar valamit, másszon érte (direkt messzebbre tettem játékokat) és azt mondta ha nem adod akkor is megszerzem, és mászott. Tud ez a gyerek, csak lusti. :) Szerintem most már próbálkozik majd a járással és hamarosan menni fog. Amúgy megörökölte Luca 22-es cipőjét, Luca már 23-ast hord. A cserebere piacon találtam két egyforma szandit, a kisebbik már jó Lucának. Vicusnak körülnéztem a józsefvárosi piacon, ezeröccáz és kétezer-eccáz között találtam szép szandikat. Szeretünk motorozni is mostanában, van egy autónk és egy motorunk, az autó Vica mérete, de Luca ragaszkodik hozzá, már tud vele egyedül menni, Vicust húzogatom a motoron, amiről épphogy leér a lába. Most láttam a kínaiaknál hasonló kisautót 2500-ért, lehet, hogy kapnak egyet. Ja és Luca tud cuppanós puszit adni, először csak magát puszilgatta a tükörben, most már nekem is ad.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails