2011. február 10., csütörtök

Anya már megint elkapott valakit

Kezdek olyan lenni, mint a Kőhalmi Zoli anyukája (showder klub), miszerint elmentek vásárolni apával, aki egyedül tért haza órák múlva, mondván anyád megint elkapott valakit. Először is egyik nap séta közben összefutottam egy helyi ikres anyukával már nagyok a lányai és több mint fél órát dumáltunk. Két nappal később pedig a Corvin  plázában "kaptam el" valakit, aki történetesen szintén ikres anyuka, 8 hetes vegyes párossal. Kiszúrtam a kocsit egy üzletben és dumáltunk, itt laknak a közelben, Beatrixnek hívják. Hazafelé sokat dumáltunk, számot is cseréltünk. Ma pedig két nappal később megint összefutottunk, a zöldségesünk előtt taliztunk, és amíg beszélgettünk jött arra még egy ikres kocsi. Jót nevettünk ezen, a barátnője aki épp arra járt pedig el is menekült, hátha ragályos. Utána jó nagyot sétáltunk az összes baba aludt egyet (az enyémek a klinikákig bírták a szundit), hazafelé kísértük még őket egy darabig, aztán jöttünk haza. Aranyosak a babák és ő is, amúgy 34 éves. Mondta, hogy mivel idősebbek a babáim, lehet hogy fog hívni tanácsért, ami nekem olyan furán hangzik, mivel hogy 10 évvel idősebb. Persze a tudás nem ezen múlik, szívesen segítek is, ha tudok. Én is faggatom az "öregeket". Amúgy meg ugye két gyerek mellett az ember hamar belejön mindenbe. Tervezem, hogy áthívom őket, hétvégére úgy is rossz időt mondanak, lehet megkérdezem. Nagyon szépek a babák, majd lefotózom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails