2010. augusztus 17., kedd

Diósdon

Szombaton Attiláéknál voltunk. Esztellát és Lőrincet ünnepeltük, paradicsomot főztünk, pancsoltunk. Vettek a lányoknak slagra csatlakoztatható kis valamit, ha megnyitjuk a csapot megtelik körben, majd kis szökőkútszerűen spriccel a víz. Nekik még hideg, így amikor megtelt langyos vízzel, elzártuk és csak a kis benne maradó vízben pacsáltak. Először kicsit sírtak, de aztán megtetszett nekik, Luca csapkodott is, mindenki vizes lett. A lányok nagyon szeretik a hintát, különösen Vicus, voltunk már játszótéren babahintázni, és nagyon mosolyog, így a nap egy részét a hintaágyon töltötték valakivel. Mindig nagyon jól alszanak náluk, most mégsem aludtak sokat. Kicsit nyűgösködtek egész nap, Vicus jól elvan általában mindenkivel, Luca anyásabb mostanában, ha keveset látott emberekkel találkozik. Így volt ez most is. Kis bébiételes üvegekbe tettünk el nekik is paradicsomos krumplit, de kicsit túl lettek töltve és amikor megfagyott leugrott két kupak, a többi meg púpos lett. :) Jah és Ildikótól megkaptam azt a dvd-t amit már nagyon régóta szeretnék megszerezni: National Geographic: Élet az anyaméhben- Ikrek! Meg is néztem, nagyon jó! Köszönöm szépen! A filmben egy egypetéjű iker-, egy hármasikres és egy EGYPETÉJŰ NÉGYESIKRES terhességet vezetnek végig, és láttam azt is, mi történik a függöny másik oldalán császár esetén. Fura arra gondolni, hogy én is így feküdtem ott, és matattak bennem. Még néhányszor megnézem és írok egy beszámolót az ikrekről! :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails