2010. július 13., kedd

Betegen

Luca láza 3 nap alatt elmúlt. Néhány nappal később viszont a piacról hazafelé rosszul lettem. Délutánra belázasodtam és Vica is lázasan ébredt. Vírusos torokmicsoda. Babának antibiotikum, meg probiotikum. Na ettől láztalan lett és szombaton már jól volt. Én mivel orvosom csak vidéken vagyon, 38,4-gyel leballagok ide a körzetibe, hogy majd ambulánsan írnak fel valami vackot. Nem ahhoz mentem akihez körzetileg tartoznék, ha ide járnék, az délutános lett volna. Kaptam gyógyszert, de 5x elmondták, hogy nem ide kellett volna jönnöm, nem vagyok sürgős eset. Nézőpont kérdése. Akihez pedig mennem kellett volna, múltkor ugyanezt mondta, mikor tüdőszűrő beutalót kértem tőle. Mostakkormivan?! Mindegy, meggyógyultunk és ez a lényeg. 3 napig viszont nem ettem semmit, így 7végére fogytam 6 kg-ot.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails