2010. június 13., vasárnap

Diósd-Velence

Szombat délelőtt kimentünk a lányokkal Attiláékhoz. Apa később jött utánunk.




Vicus szundizott, Luca nem akart elaldudni a járókában, viszont füvezett. 



Mikor Csabi is megjött, ebédeltünk, utána mindenki eldőlt pihizni (beleértve a lányokat is),  vagy tanulni (ugye Sztella tanultál?!) én a magam részéről olvastam. Közben megérkezett Jocó is. (Ha Sztella az unokasogórnőm, akkor ő az unokasógorom?! :D )

                                                                                         Vica épp alátétet eszik.


Délután kimentünk a Velencei tóra. Vettünk úszópelust, és bevittük először Vicust, Luca adig aludt még a hordozóban. lassan szokta meg a vizet, de utána elvolt benne egy kicsit. Visszaértünk, felkelt Lu is.Peluscsere, pancsi. Neki jobban tetszett, miután megszokta a vizet, a hóna alá nyúlva tartottam, és hagyta magát himbáltatni a vízzel. Csabival ettünk egyet, aztán Luca nagyon nyűgös volt, semmi sem volt jó, semmi sem kellett neki. Sétálgattam vele, kiszúrtunk egy nagy gömböt végül az egyik árusnál ami nagyon tetszett neki. Majd halat fogtunk. Ilyeneket, ni:


Haza is hoztuk őket, de ezekből nem lesz halászlé, és a paprikás lisztbe is hiába forgatnám...
                                                                                       Eeeeekkora halat fogtam!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails